Jag simmar fortfarande...

Jag är inte ute på djupt vatten, det har bara blivit lite mörkt. Att jag inte är där betyder att jag försöker finnas till en längre tid, inte bara tillfälligt. För att finnas måste jag vara frånvarande, innan jag kan hitta till det tropiskt härliga vattnet igen. De senaste dagarna har varit tunga utan att jag förstår varför, men känslorna finns där av en orsak så därför ska jag låta dom vara där dom är, inte vara rädd för dom eller tränga undan tårarna. Förmodligen är tårarna bara lite försenade.


Kommentarer
Postat av: Lina

hej gums! haha okej lite jag misstolka ditt sms då haha! men då får vi helt enkelt höras och kolla upp vad när hur! haha, jag ska titta upp hur jag jobbar också här råder noll koll. Tur att du såg smset i morse var orolig att du skulle vakna eller nåt men jag satt på jobbet och kom på att jag inte hade svarat så jag skrev då. Love you babe! puss

2010-01-22 @ 15:02:42
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0