Kurragömma

En kväll förra veckan lekte jag och Magnus kurragömma i min lilla lägenhet. Nu tänker säkert ni pessimister att det inte går i en lägenhet på 29 kvadrat för två fullvuxna människor. Ack så fel ni har. Magnus blundade och räknade till 10 (jag är snabb på att gömma mig) och jag gömde mig genom att dra en liten kartong över huvudet och sätta mig stilla på golvet. När Magnus och Nemo gick runt och letade efter mig kunde jag inte hålla mig för skratt, undra om dom såg kartongen guppa upp och ner av fnissighet? Jag blev hittad till slut. Det är kul att leka.

Kommentarer
Postat av: Lina

jaaa aa leka är hur kul som helst! jag frågade robert om vi inte kunde köra herrenpåtäppan nån dag! blev råå sugen ju! :D

2010-01-12 @ 00:04:05
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0