Tebax från wien och inte fjortis

Vi har haft det simla bra i Wien (och Bratislava). Jag orkade mer än jag borde ha gjort med tänkte på mitt blod-tillstånd. Men så nice med semester och simla fina saker (byggnader) vi såg. Dessutom var vi på världens äldsta zoo!!! Jag blir så himla glad av djur, simla glad!!!!

Men nu är vi hemma, hemma är härligt. Nemo pratar på bra och drinken smakar bra. Bjussar på lite bilder från resan...


Nemo innan vi for, hon ville också vara med.



Utanför slotten Hofburg.



Klassisk Österikiskmat.



Djur i bur.



Konst i Bratislava, som vi besökte över dan.

Fler bilder kommer på bilddagboken inom kort, nu äre ju fussboll!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka härliga bilder, speciellt djur i bur! haha! sötnos!



Hoppas ni hade super duper kul idag! Synd att jag jobbar annars hade jag lätt hakat på!



Älskar dig babe!

puss

2010-07-13 @ 22:59:32
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0