Bu och bä

Äntligen äntligen har jag varit där och fått det bortgjort (läs: skrapat). Fick tack och lov bedövning idag och det gjorde susen. Kändes som jag fluffade runt på rosa moln efter ingreppet, en stor tyngd hade lyfts bort från mina axlar. Självklart var det inte roligt, men denna gång var inte alls lika hemsk som förra gången. Kommer dock bli återbesök för att hålla koll på om det blir nå mer förändringar.

Gjorde även en annan sak på sjukhuset, träffade nämligen min kommande praktik-handledare. Ska inte vara på geriatriken längre, utan blev byte i sista stund till kurator på njur-medicin istället, men för mig är det sak samma. Min handledare verkade iaf trevlig, så jag tror det kommer att bli en bra höst.

Nu sitter jag med en liten katt bredvid mig (inte Nemo, utan lill vitis som jag fick av syrran idag - gossedjurskatt) och IKEA-katalogen. På fredag bär det av och det börjar bli dags att säkerställa en inköpslista.

Tjing tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0