En bra dag ändå

Sommarlov vi väntar på
Sommarlov vi snart ska få
Visst är fröken och skolan bra
Men sommarlov vill vi ha!!!

(med reservation för fel text)

Idag har jag och min kära grupp gjort vår sista redovisning denna termin, det sista allt denna termin. Jag har även varit på skolan med min klass den sista gången för den här terminen och även för nästa, eftersom alla är utflugna på praktik då. På tal om praktik så är även min praktikplats klar nu, efter lite om och men. Jag ska vara kurator på geriatriska kliniken på NUS. Jag tror det blir bra, mycket bättre än Fenix eftersom det innebar kvällar och helger, medan kuratorplatsen endast är på dagtid och det behöver jag. Struktur på vardagen, skapa rutiner som höjer mitt välmående.

Förutom dessa positiva saker har jag (och Magnus) äntligen fått vårt NELLY-paket! Allt passade galant på mig (ah, förutom Magnus kläder då, som jag inte provat). Nu svamlar jag och därför är detta inlägg här med slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KUUUUNG! :D

2010-06-03 @ 16:44:06
URL: http://ericajonsson.blogg.se/
Postat av: Ubbe

Skönt att det löst sig med praktiken och skönt med sommarlov!!! Det skulle jag med behöva! Sakna

2010-06-03 @ 17:27:21
Postat av: Angelica

Härligt vännen min!! Nu taggar du inför imorgon så ska vi ha en toppenkväll, längtar tills jag får se vad du ska ha på dig imorgon :D

2010-06-04 @ 00:26:30
URL: http://anjelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0