"Sjukskriven"

Jag är sjukskriven i veckan, men eftersom jag är timanställd får jag inga jävla pengar. Men jag måste vara jobbfri ändå, för jag behöver vila (säger läkaren) och jag behöver även återfinna glädjen för att göra saker (säker psykoterpen). Ingen av dom har fel, det är bara skönare att nån annan säger det än att man ska komma på det själv. Nåt ska dom ju vara bra för.

Så idag har jag bara varit hemma och har till och med fått sova på soffan! Det var inte igår. Jag har försökt göra så lite som möjligt. Jag är inte så bra på sånt, men idag har det faktiskt gått okej. Igår kväll gjorde det inte det och då fick jag halsbränna och diverse floder.

Nu ska jag hosta och hitta på gratis-saker att göra hela sommaren.

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Hej hjärtat! Hur mår du egentligen?

Jag har semester v. 29-32. Ska bli så himla skönt. Längtar. Lite tid kommer nog ägnas åt att komma i ordning i lägenheten. Sen kommer jag vara på fårö en del och även åka en sväng till Halmstad.



Krya på dej och ta hand om dej!!

Puss

2010-06-15 @ 21:51:23
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Angelica

Naw vännen min, jag hoppas verkligen att du friskar till dig och att du lyssnar på vad de har sagt som du behöver göra. Jag finns här för dig när du än vill ses, så ta den tid du behöver!!



Krya på dig!

Kramkram

2010-06-15 @ 22:58:53
URL: http://anjelica.blogg.se/
Postat av: Erica

Men gummsan! Hur är det? Hör av dig om du behöver prata, eller behöver något jag kan hjälpa dig med! Och gör nu som de säger och vila! Det behvöer du!



Kram på dig vännen!

2010-06-16 @ 00:29:05
URL: http://ericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0