Jag ska bli gul, nej rosa.

Vaknade med hemsk mensvärk imorse med, tackar för den. Du som varit borta länge, varför kommer du tillbaka nu? Bestämde mig för att stanna hemma från förmiddagens föreläsning, vilket var ett bra beslut, den var nämligen inställd.

Även fast jag legat som en fisk i soffan och grimaserat så har jag fått lite vettigt gjort, nämligen: kokat sylt, bakat bröd, rensat förrådet på gamla skor och kläder (speciellt jeans). Förutom det så har jag läst två artiklar i artikelkompendiet som vi fått denna kurs. Bara sjuttioelva kvar, typ.

Jag har rosa tumme, letar febrilt en glam-klänning till fredagens sittning, banana-skids det är jag. Jag vill vara geisha. NEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0