Mornarna slutar aldrig komma

Jag vill kunna gå isäng och vakna till en ny dag, inte en ny morgon, så jävla less på dessa mornar. Det är bara pissigt och allt är blött.

Gårdagen blev ändå bra till slut, efter tårar och anti-ork så kom jag hem till mitt Nelly-paket och allt passade simla bra! Nu vill jag ha nästa lördag på direkten. Ni kommer väl ihåg att ni ska komma till mig och Magnus då!? Om inte, skriv upp det nu!

Valborgskvällen spenderades hemma med M och 3-rätters middag, vin och mys. Alldeles perfekt. Vid 22 tog dock all min energi slut. Magnus säger att jag är som ett barn, först en massa energi och energisk sen helt plötsligt så däckar jag. Det stämmer bra. Han är så smart den här veckan.

Nu ska jag snart dra på mig regnjackan och cykla iväg till jobbet för att inventera med chefen, sen hem och sova, sen jobba mera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja.. ska fan klippa ett tygbit som jag kan ha i munnen när det blir för jobbigt! :p



(och du vet att jag finns om du vill, alla gånger!)

2010-05-01 @ 15:15:06
URL: http://ericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0