Sleepyhead

Igår hämtade jag ut sömnpiller, för nu har det gått för långt. Blev en gammal klassiker som jag hoppas fungerar bättre denna gång. Denna dag har såklart varit oerhört seg, sov inatt (simla SKÖNT) och sov sen mera och mera och mera. Nu har jag vaknat till liv, typ iaf. Har hämtat mitt netonnet-paket på Preem, äntligen är min iCurl här och mera mineralvattenessens.

Jag vill köpa mera saker, mera mera mera saker. Fina förvaringslådor till mina sysaker, mera kläder, extra god mat osv osv. Köpte gardinstångsgrejor igår för 250 kr, men det behövdes för att kunna sätta upp gardinerna.

Men va fan ska jag äta till middag? Magnus äter på jobbet så det är bara jag som äter hemma... tänkte kanske passa på att äta fiskbullar men vet inte vad jag ska göra med dom, är tråkigt utan stuff stuff, men farligt att fara in till stan och handla. SPENDERA.

Kommentarer
Postat av: martina

proppis?



pepp på lördag!

2010-05-04 @ 18:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0