Vi ska steka och leka!

Jag åker berg- och dalbana. Ibland snurrar den så mycket att jag nästan hamnar upp och ned. Annars är den mest som en vanlig åktur. Upp och ner, upp och ner.

I måndags gick jag och Angelica runt Nydala. Det var bra, bara bra.
Igår cyklade jag till ersboda i motvind och spelade tv-spel hos syrran. Det var bra, bara bra.
Fast sen blev det dåligt.
Men kvällen räddades av resbokning. Jag, A och E ska till Kreta den 20 augusti! Simla simla roligt och nödvändigt! Jag längtar! Ska fixa en fin brunfärg på huden tills dess så jag kan steka på extra extra mycket färg så jag blir sommarfin hela hela hösten och hela allting och vi ska ha roligt och roligt och sola och leka och allt. Det ska bli så himla bra, bara bra allt blir bara bara bara bra.

Det snurrar.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi ska ha det såååååå roligt :D Jag längtar och längtar, hoppas det går fort men ändå sakta vill ju hinna njuta av sommaren också :P

2010-05-20 @ 18:31:49
URL: http://anjelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0