Från 1-3 år

Jag har haft en bajs-tråkig dag, men idag mår jag tack och lov bara bajs upphöjt i 3 (var uppe i 5 i tisdags). Dock håller vilan att driva mig till vansinne (som alltid när jag är sjuk flera dagar i rad). Jag hostar slem, tänker bespara er mer detaljer kring det, och målaren är inte klar än, vilket betyder att jag måste upp strax efter 7 imorrn med! Buhu vad hemskt (inte), tänker ni säkert nu, men när man ligger vaken halva natten och har precis somnat vid 6 så vill man gärna sova lite längre. Aja åter till ämnet...

Har haft en piss-dag (är tydligen dessutom i bajs- och kissåldern igen) men så kommer en trevlig, trevlig överraskning! Först tänker jag så klart att det är nåt fel, nåt som inte stämmer... men jag tror det stämmer, men vågar ändå inte bli för glad. Jag vet att om det är sant så har jag tur och jag tycker att jag förtjänar lite bra-heter. Dock går mina tankar ändå till de som inte har flytet på sin sida av älven.

Måste ändå få vara glad, men inte hets-impuls-glad. Skulle ha firat med bananglass om det inte var så satans snålblåstkallt ute och min hals så icke-redo för det. Åhå har ju faktiskt riktig glass! (Det är bra att jag inte belönar mig själv med mat. Host host. Men glass är bra för en dålig hals.)

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad har hänt?! Jag blir så nyfiken!

2010-11-25 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0