Gla' vent!

Idag är det "gla'vent" (dvs glad-dagen innan första advent). Det är mysigt med stora snöflingor ute, men inte mysigt med snökaos. Kommer iaf få en vit första advent.

Idag har jag handlat julstjärna (blomman) och andra juliga grejor som jag sedan gjorde om till en vörtlimpa. Börjat sy på julgardinerna som ska upp imorrn men så sa kroppen "tat lugnt! du har varit sjuk i flera, flera dagar, kroppen orkar inte med allt direkt" och nu sitter jag i soffan och softar.

Ikväll blire middag på ersboda. Det blir gott.

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Haha.. jag läste "spy på julgardinerna" =)

Tur att det inte va så! Puss

2010-11-27 @ 22:32:23
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Martina

Kanske middag nångång i veckan? Saknar dej! puss

2010-11-27 @ 22:35:03
Postat av: Martina

Jag ska kolla hur jag jobbar onsdag!

2010-11-28 @ 13:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0