Att det kan vara så tungt att göra rätt

Nu är jag inne på dag 4. Smekmånaden är helt klart över, håller på att sprängas av alla odefinierbara känslor som rusar runt som ett enda stort kaos i skallen. Driver mig själv till vansinne och vet inte vart jag ska ta vägen. Vill bara döva, domna och dämpa ångest på de sätt jag är bäst på, men där finns inte framtiden.

Jag är rädd, rädd för alla känslor som jag inte vet vad jag ska göra med.
Jag är rädd, rädd för den stora sorgsenheten som finns inom mig.

Stryk mig.


Kommentarer
Postat av: Martina

Du är bäst min vän. Kämpa!

2010-10-17 @ 18:35:01
URL: http://mae.webblogg.se/
Postat av: Frohm

Det är naturligt att vara rädd Frida, men enda sättet att komma framåt är att möta sina rädslor. Du är stark och du kommer att klara det! Jag tror på dig!

2010-10-18 @ 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0