Saffran

Jag orkar inte skriva att det är tungt, det vet alla vid det här laget. Men jag lever och försöker hålla mig ovanför ytan, så gott det går.

Försöker tänka positivt.

Typ som att snart släpps årets Blossa glögg, Blossa X som den i år heter, med smak av saffran. Jag har redan förhandsbokat 3 flaskor. Det är snart helt okej att dricka glögg.

Typ som att jag ibland finner energi och städar och går på yoga på en och samma dag.

Typ som att jag ska till Sthlm nästa helg med Angelica. Det ska bli magiskt och efteråt ska jag känna mig fattig, men ack så mycket rikare ändå.

Typ som att det är rotfruktssäsong just nu och jag älskar morötter, men allra helst rödbettttttttor.

Typ sånt. Positivt.

Kommentarer
Postat av: Tussan

Åhå ska du till Sthlm.

Me like, kanske hinner heja på dej en sväng iaf=)



Stora kramar till dej finast.

2010-09-11 @ 09:52:41
Postat av: stora syrran

du kanske kan lägga till:

typ som en pysseldag med syrran snart...?

du får shoppa åt mig med i stockholm!! puss och kram

2010-09-11 @ 10:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0