Tetete

Jag blir stressad och gömmer mig. Vad har jag egentligen gjort? Börjar bli less på det mesta och vill ha ett nytt liv i födelsedagspresent (inslaget med rött, glansigt presentpapper). Har egentligen gjort en massa men vad betyder nåt, i det långa loppet? Varit på alldeles för många samtal, haft alldeles för mycket ångest och tänkt alldeles för mycket för min än så unga ålder (livet är långt för de flesta).

Jag vill byta innehåll och förändra. En ny grej är att jag dricker ca 3 koppar te varje dag, det är nytt. Är jag på väg då? Te är väl det viktigaste som finns i livet. Nu blev det upp och ner.

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Skickar en kram med kraft och energi. Jag önskar att du får må bättre snart. Du är värd att må bra.

Kärlek!

2010-09-16 @ 12:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0