Var dag

Hemma från Sthlms-resan. Den var trevlig och härlig och shoppande och skrattande. När jag flyger vill jag plocka upp alla små hus med mina fingrar och stoppa ner dom i fickan så jag kan leka med dom sen. Det är en mysig känsla. En annan mysig känsla är att ligga och prata med en kompis precis innan man ska sova, ligga under täcket och prata om allt mellan himmel och jord, det är mysigt.

Shoppat en massa kläder och skor, är sjukt nöjd med mina inköp (men försöker jag shoppa bort känslor?). Kommer hem och köper en ny vinterjacka som jag är galet kär i. Ny höst, ny Frida?

Det är en ny vecka (igår) och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, allt flyter ihop och jag behöver hållpunkter tror jag. Men det är så diffust och ovisst. Halsen värker, men igår var jag på Zumba med Angelica och det var hur roligt som helst. Jag mår så bra efter jag har tränat! Mer sånt behöver jag för att inte falla isär.

Beställt från Panduro tillsammans med syrran (hejdå ännu mera pengar, vad ska jag ta mig till om jag inte får csn hela hösten?), men har iaf nåt att se framemot då.

Jag fyller år om en och en halv vecka. Då borde man baka, jag vill baka en massa, men då behöver man socker och smör. Socker och smör. Hur gör man då?

Idag pt och sen mest troligen fysträning med A.

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Skönt att höra att min hjärna inte är själv med att va störd! :P Nä, men vi borde helt enkelt ta och förbjuda sånna tankar!! Jag tänker mycket på dej även om jag inte hör av mig så ofta. Kärlek. Puss

2010-09-21 @ 08:28:12
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack för en underbar helg gumman, hade såå himla roligt, du är bäst!



Jag tänker på dig, Puss!

2010-09-21 @ 20:24:12
URL: http://anjelica.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo, ni kan ju alltid höra av er när ni ska träna, är lite tråkigt att gå dit själv! om det blir mer zumba så ring för det vill jag testa :)

2010-09-22 @ 19:28:38
URL: http://ericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0