En vecka tar en timme här

Har varit oroligt de senaste dagarna. Nemo har inte varit sig själv och därmed har jag varit helt förstörd. Nu verkar det tack och lov helt okej. Hon ligger occh spinner i mitt knä och pussar mig på kinden när jag böjer mig ner för lite ansiktsgos.

Annars är det mycket i skolan och stress över att hinna allt jag vill (måste?) hinna. Träning, skola, liv, hushållsarbete osv. Prioritera? Jag prioriterar att sitta i soffan och stirra för att det blir lite för överväldigande. Jag är inte van, är fortfarande på inskolning till livet. Men jag försöker och andas. Hinner inte med att träffa alla jag saknar och tycker om, men jag hoppas att det snart blir lite lugnare så jag får stilla min trio-abstinens.

Nu ska jag läsa läsa läsa (även kallat plugga).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0