Massupplopp utan mål

Tror vi kan dra ett streck över den här helgen för den har inte varit något att ha. Försökt läsaläsaLÄSA men det är massupplopp i skallen. Helt omöjligt att koncentrera sig. Just nu är jag väldigt grinig då ingenting verkar gå som jag vill denna helg. (SKITHELG). Söndagar är typ den sämsta dagen som finns, om man inte är bakis då är den bäst-sämst (vit helg för mig denna helg).

Idag har all vettighet blåst bort i stormen. En riktigt jävla BLAH-dag.
Sista försök till en vändning?

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Du kan tänka på att jag kommer om 6 veckor och 5 dagar! =) Skickar massa kramar och kraft till dej min fina! Puss

2011-02-27 @ 19:11:38
Postat av: Angelica

Du får tänka att jag tänker på dig varje dag och att jag tycker att du är super duper underbart fin! Skickar många kramar!!

2011-02-28 @ 12:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0