Oklart klara tankar

Trött som en gnu. Tack och lov har jag hunnit med lite sömn, fick nämligen fara hem vid halv 3. Det behövdes med tanke på att vi har möte på Ungdomstorget kl 10 för att redovisa vår c-uppsats. Det blir bra, jag får sova sen. Spy kanske innan jag somnar? Är nämligen så undersövd att jag är extra illamående denna morgon. Livet är härligt (ja, ibland så är det faktiskt det och idag menar jag det till och med halvt!). Idag känner jag hopp om liv, hopp om sommaren och hopp om mig! Fantastiskt! (Är det undersövdheten som gör mig så klar - tjock - i skallen och så positiv?)

Slut på morgonens inlägg, dags att hoppa på cykeln igen. Är sadeln blöt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0