Snart, så snart!

Sitter och slevar i mig lunch under en packaus (pack-paus). Även fast jag inte börjat packa förrän idag har jag inte haft så mycket packnik (pack-panik), dock har jag haft reber (res-feber)! (Min nya hobby är att dra ihop två ord till ett nytt - jag gillart!).

6 timmar tills taxin kommer och hämtar upp oss, för att köra oss till flygplatsen. Det börjar bli verkligt nu! Dock lite växess (växelstress) pga att forex inte hade inne euro nu på förmiddagen, men skulle få in mera dinero vid ett-två tiden.

Snart är det dags att gosa kisse hejdå innan hon far till tantgelica (tant-angelica), där hon ska spendera de två kommande veckorna. Kommer sakna tosse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0