Scones

Söndagsfrukost med nybakta scones. Det får mig att längta till familjefrukostar på helgen med småbarn. Mys.

Graviditeten flyter på bra, förutom att mitt blodvärde och blodtryck har sjunkit ytterligare. Mätte magen för första gången i torsdags hos barnmorskan, sf-mått på 22 cm. Känns som att magen växer för varje dag som går, skumt tycker jag som fått för mig att den kommer sluta växa vilken dag som helst. Jag har nog inte förstått det här med graviditeten och fostrets utveckling riktigt, eller jo det har jag. Men den växer ju hela tiden! Nog för att det inte gör något, men jag blir lika förvånad varje gång när jag tycker att magen ser större ut än dagen innan.

Trevlig söndag vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0