Bakfredag

Sitter och väntar på att Magnus ska komma tillbaka från affären, så jag kan fortsätta min bakkväll. Har redan bakat 32 små gulliga picknickbröds-bullar och snart blir det tunnbröd som ska kavlas. "Bakfredag" - det rullar skönt på tungan.

Det sägs att det börjar synas nu, lillmagen som putar (äntligen!). Börjar växa i mina mamajeans och det känns så underbart! Det känns att det händer saker, värker och har sig lite nu och då. Funderar på hur det känns när Lilly börjar sparka, när det går att känna hennes rörelser... Så svårt att föreställa sig!

Annars har jag haft en lite tyngre vecka, både kropp och knopp har inte varit på topp. Men nu är det helg och jag lever och myser.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh gumman! Det värmde så att höra. Älskar dig också och jag är också sämst på att höra av mig. Du är underbar och kommer bli en helt fantastisk mamma! Pussar

2011-10-14 @ 21:17:49
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0