Ultraljud!

Igår var jag och Magnus på ultraljud (för er som inte vet det så är jag gravid!) och lillan (troligen en lillan, även kallad Lilly nu när hon ligger i magen) levde! Lill-hjärtat slog på bra och allt såg bra ut. Helt underbart! Var helt slut efteråt, varit så orolig och nervös över att det ska vara nåt fel där inne. Nu kan jag andas normalt igen.

Sitter och kollar på ultraljudsbilderna mest hela tiden och förundras över vilket mirakel livet är.

Är förresten i vecka 19, beräknad till 27 februari!

Kommentarer
Postat av: Martina

Oj, jag trodde det var slutet av mars! Blandar nog ihop alla preggon!

Har iallafall tänkt på dej den 4:e och undrat hur det gått, så skönt att allt såg bra ut. Och spännande! Hurra!

2011-10-05 @ 21:27:59
URL: http://minsoptunna.wordpress.com
Postat av: Lina

mys mys mys! måste få se bilderna på miraklet! :D

2011-10-05 @ 21:31:31
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: trasan

ååh va roligt! :D dagen efter lokes födelsedag! (å freddes födelsedag) braigt datum!

bra att allting såg bra ut <3

2011-10-05 @ 21:44:44
Postat av: Ubbe

Åh så skönt att allt såg bra ut! Håller alla tummar och tår att det fortsätter så! Kramar!

2011-10-05 @ 22:49:19
Postat av: Frohm

Så himmelens roligt och härligt och fantastiskt!!

2011-10-06 @ 19:53:32
Postat av: Tuss

Sååå mycke kärlek, det är så stort att se det lilla miraklet första gången. Jag kunde inte sluta grina=)



<3

2011-10-08 @ 10:51:54
URL: http://unaanima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0