Vardagen på intåg

Min första dag ensam hemma med lilla Elma. Känns lite ovant att inte ha Magnus vid min sida, har som blivit van vid det de senaste veckorna. Men nu har vardagen rullat igång på riktigt. På ett sätt känns det skönt, kanske kan få in lite rutiner nu...

Hissen går inte riktigt ändå upp hos mig, det har jag och Magnus konstaterat i helgen. Är tydligen reparation på de två översta våningarna. Det märktes återigen imorse då jag såg att han glömt mobilen hemma. Det första jag tänkte var nämligen att jag måste skicka sms till han och berätta att mobilen är hemma. Inte helt genomtänkt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh ja visst är hon duktig :)

2012-03-06 @ 20:44:53
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0