Veckan som varit...

Veckan började tungt, så tungt. Blev akut sjukhusvistelse för min kropp är inte snäll med mig. Återigen fast i en sjukhussäng, med en massa smärtlindrande och tårar. Tack och lov att det bara är min kropp som jävlas, och inte lillans. Räckte iaf med ett ingrepp och en natt på sjukhuset. Blev dock för mycket ändå.

Har spenderat de senaste dagarna med att försöka hitta oss till rätta i vardagen, lill-familjen. Försökt landa igen.

Imorgon börjar Magnus jobba, då blir Elma och jag själva om dagarna. Oj vad vi ska mysa då!

Just ja, var på bvc i fredags och lillan har nu passerat sin födelsevikt och väger hela 3640 g och är 52,5 cm lång! Så hon har kämpat på bra med ätandet, så duktig så! Nu ska vi försöka sluta med ersättning och hoppas hon nöjer sig med att bara amma.


Kommentarer
Postat av: Tuss

Fyfy lät ingen kul alls, hoppas du mår bättre nu. Skickar megastora kramar till dej fin.

2012-02-26 @ 13:03:54
URL: http://unaanima.blogg.se/
Postat av: Erica

Men vännen, det lät inge vidare alls! Jag hoppas du får må bättre nu. Hör av dig om du vill träffas eller om du behöver hjälp med något. Kram

2012-02-26 @ 20:59:58
URL: http://ericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0