Två dagar kvar och sen börjar nedräkningen

Nu är det bara två dagar kvar på denna termin, denna praktik och denna skolomgång. Efter fredag är jag sysslolös, inkomstlös och alldeles, alldeles ledig (så ledig man kan vara där det ska donas och fixas inför den nya familjemedlemmens ankomst). Jag kommer inte behöva vagga mig in till stan varje vardag, det känns så skönt! Jag ska vila och dona. Dona och vila.

Två dagar kvar och sen börjar den riktiga nedräkningen! Jag ska då sätta mig ner och läsa på om förlossningen, det är på tiden. Oj oj. Tiden går så snabbt just nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vill du inte mysa någon dag? :) kram

2012-01-19 @ 15:07:07
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0